7 תשובות
שואל השאלה:
תודה לעונים♥
חחח בדואים? אצלנו הם רצו שנדע את כל ההסטוריה של הדרוזים
אם את חרשנית את יכולה לשבת כל היום ולהתחיל ללמוד את הפתחה והכסרה והסוכון וכל החרא הזה, ואם את עבריינית כמוני את יכולה להכין שליפים.
אני כתבתי על היד את האותיות שאנלא זוכרת וקיבלתי במבחן 94:)
אבל אם את לא בקטע של שליפים את חייבת לחרוש. נהה:/
תתחילי לכתוב מילים ואותיות כמה פעמים במבחברת ותעשי"מבחן"כזה לראות כמה פעמים את מצליחה לכתוב כל דבר נכון. ובקטע -זה אוצר מילים וחלק מהמילים הם דומות לעברית אז לא ממש קשה:) בהצלחה:) והיה לי גם מבחן ממש דומה עלזה וקיבתי 90:) זה לא קשה
שואל השאלה:
חח אני לא משתמשת בשליפים אבל תודה חח ^^
הממוצע שלי בערבית הוא מאה (לא בקטע להשוויץ, רק להגיד שהמורה שלי מצפה ממני..)
הבעיה היא שיש לי מחברת חדשה כי זאת מההתחלת שנה נאבדה לי ועכשיו יש לי קצת בעיה עם העובדות על הבדואים ואת הניקוד אני יודעת כמעט מצוין ^^
חחח
רק חסרות לך עובדות על הבדואים?
את יכולה לבדוק בויקיפדיה או משהו חחח
ואם את יודעת את האותיות אז נשארו לך רק הבדואים ואצלי היו צריכים רק שלוש עובדות על הדרוזים לא יודעת מה אצלך אבל נראלי תצטרכי גם שלוש
ואם את לא יודעת תאותיות תנסי ללמוד כל אות כזה כמו שלומדים חח
בהצלחה ^^
שואל השאלה:
חח תודה רבה ^^
אני יודעת שלוש עובדות אבל צריך חמש ואין לי שמץ חח הכי הרבה חברה תצלם לי:)
היי,
ממליצה לקרוא מהמחברת ומהספר והאינטרנט סיכומים.
יעזור מאוד (: