התחברות
הרשמה
כמה אלקטרונים יש ברמת האנרגיה הגבוהה ביותר של אטום: כלור cl, ברום br ויוד i? דחוף
24 בנובמבר 2014, 19:59
מדע
מדעים
אנרגיה
אטומים
תשובה אחת
כלור-17
ברום-35
יוד-53
וכל אלה הם ממשפת ההלוגנים-גזים רעילים וכל אחד עם צבע שונה
S
Sims freeplay
באותו הנושא:
רמות האנרגיה בגרעין- בראשונה יהיו עד 2 אלקטרונים בשניה עד 8 אלקטרונים ובשלישית..?
טיפול ברמת ברזל גבוהה - עשיתי בדיקת דם, התוצאות הגיעו וכתוב שם שרמת הברזל שלי יותר מידי גבוה. אז כאילו, מה אני אמורה לעשות עכשיו?
כמה רמות אנרגיה ליסוד יוד I וכמה אלקטרונים ברמת ערכיות א. ארבע רמות אנרגיה 7 אלקטרוני ערכיות ב. חמש רמות אנרגיה 7 אלקטרוני ערכיות ג. ארבע רמות אנרגיה 17 אלקטרוני ערכיות ד. אין לדעת מכיוון שאיננו יודעים לסדר את כל האלקטרונים ברמות האנרגיה
מספר אטומי זה מספר הפרוטונים? ואיך לדעת את מספר האלקטרונים? ומספר האלקטרונים ברמה החיצונית?
שלום מהי רמת האיי קיו בממוצע ומהי רמת האיי קיו הכי גבוה
מה זה רמות אנרגיה?
איך מחשבים כמה אלקטרונים יש בכל רמה של האטום?
מה זה מספר אלקטרונים חיצוניים? אני צריכה לדעת מספר אלקטרונים חיצוניים כמו לליתיום
4. תארו תהליך המתאים לגלגולי האנרגיה המתוארים בתרשים האנרגיה שלפניכם: אנרגיה כימית > אנרגיית חום > אנרגיית קרינה
הורדת רמת הסוכר - איך אפשר להוריד רמת סוכר גבוהה?
מאילו חלקיקים מורכב האטום? *פרוטונים, נויטרונים, אלקטרונים *גרעין, פרוטונים, אלקטרונים *פרוטונים, אלקטרונים, יונים