4 תשובות
זה נשמע כזה חרטא, אבל לא יודע לא בדקתי
השיטה הכי טובה להרזייה זה ללכת לחדר כושר, התוצאות שאנשים השיגו שם מעל ומעבר
ואני בטוח שגם אתה יכול לעשות לא פחות מהם
בהצלחה חבר
השיטה הכי טובה להרזייה זה ללכת לחדר כושר, התוצאות שאנשים השיגו שם מעל ומעבר
ואני בטוח שגם אתה יכול לעשות לא פחות מהם
בהצלחה חבר
שואל השאלה:
חשוב לי לדעת כי אם כן אני קונה באיביי קשה לי לעמוד בפיתוי של אוכל והמדבקות מפחיתות את הרעב
חשוב לי לדעת כי אם כן אני קונה באיביי קשה לי לעמוד בפיתוי של אוכל והמדבקות מפחיתות את הרעב
אנונימי
זה לא עוזר זה פסיכולוגי. לידידה שלי יש והיא משתמשת אבל היא ממשיכה לאכול שוקולד ופחמימות
אנונימית
שמעי, אני לא ממליצה על זה.. אמנם אני לא יודעת מניסיון אבל לדעתי זה יותר פסיכולוגי מאשר באמת עוזר.
יש לך הרבה פתרונות אחרים שתוכלי למצוא, אל תתייאשי
יש לך הרבה פתרונות אחרים שתוכלי למצוא, אל תתייאשי
באותו הנושא: