2 תשובות
תזמיני אלייך חברה שתשמור איתך על אחותך ובינתיים תעשו משהו אצלך..
פשוט תשלחי לו הודעה -_-
אנחנו לא סובלים שבנות עושות את הקטע הזה של לא לשלוח הודעה
אנחנו לא סובלים שבנות עושות את הקטע הזה של לא לשלוח הודעה
באותו הנושא: