9 תשובות
שהם די חמודים, כל עוד הם לא יעשו את זה הרבה.
זה עדיף על זוג שרב כל הזמן...
שזה חמוד חחח
שזה מתוק
תלוי עד כמה
לפעמים זה מעצבן השאלה אם זה מאהבה או פוזה
כי אלה שמאהבה זה חמוד^-^
מתוקים
חמודים לדעתי דווקא, לפעמים זה יכול להיות טיפ טיפה מעצבן, אבל זו זכותם
מגעיל אותי ברמה של לקחת לאחד מהם תראש ולדפוק בקיר
שעדיף דביקים מאדישים וקרים. שייעשו מה שבא להם... אם הם אוהבים אחד את השני הם לא ישימו על דעות של אחרים