3 תשובות
ועולה לשלטון ללא בחירות..
אוטוקרטי זה ממש ממש רחוק מדמוקרטיה זה שלטון יחיד שכל סמוכויות השלטון בידי אדם אחד והוא לא נתון תחת ביקורת ופיקוח של אפחד..
אבסולטי זה שלטון מוחלט באה מהמילה האנגלית אבוסלטי-לחלוטין - דיקטטוריה
אוטוקרטי זה שלטון על ידי העם - דמקורטיה
אנונימי