4 תשובות
כשאתה מרתיח אתה מנטרל חיידקים, בדוד זה אותם מים בתוך כלי גדול חמים זמן מה..
עדיף מבחינה סטרילית לחמם על הגז.
אבל מה שבא לך תכלס:)
מים של דוד יכולים להגיע למעלה נורא גבוהה
לא... קודם כל, אלו לא מים רותחים אז זה לא ייבשל טוב. דבר שני, עדיף להרתיח מים על הגז ולהשתמש בהם.. גם יותר נקי
מה חח למה מקלחת? אפשר לחמם מים על הגז וזהו
חח אתה ממלא את הקומקום במי ברז אז תכל'ס זה אותם מים
באותו הנושא: