התחברות
הרשמה
למדתי למבחן במדעים חלקית, אין לי כוח להמשיך, משפטי מוטיבציה?
16 בדצמבר 2014, 21:30
מוטיבציה
מדעים
הכנה למבחן
משפטים
בגרות
לימודים
2 תשובות
יש לך מבחן, לכי תלמדי.:\
א
אנוםברגיל
לך תלמד *
א
אנוםברגיל
באותו הנושא:
ציון 77 במבחן שיחסית למדתי אליו זה לא טוב?
להתכונן למבחן במדעים - יש לי מחר מבחן במדעים? איך ללמוד? כי יש מלא מושגים וחומר.
יש לי היום מבחן בהיסטוריה ולא למדתי
שכחתי שיש לי מבחן באנגלית מחר ולא למדתי!
יש לי מחר מבחן ועוד לא למדתי כי אני עצלנית, איך להפסיק להיות עצלנית ולהתחיל ללמוד?!?!
למדתי למבחן עם ידיד קרוב שלי קראש לשעבר
איך מתכוננים למבחן במדעים כיתה ח'? (המבחן מחר)
היום לא הלכתי סתם ויש לי מבחן חשוב שלא למדתי אליו, ללכת?
יש לי היום מבחן ולא למדתי אליו כדאי לי ללכת או לא?
יש לי מבחן במדעים עוד יומיים אני עייפה ומותשת ואין לי חשק ואמרתי לאמא שלמדתי ולא באמת למדתי מה לעשות ללמוד מחר הרבה?
אוף אני התחלתי להתכונן למבחן במדעים שיש לי מחר וכל שנייה נכנסת לסטיפס, תעזרו לי