6 תשובות
בריטיות.
תמיד.
גם ההתנהגות זה רמה אחרת, המבטא די סבבה אגוזים מבחינתי.
תמיד.
גם ההתנהגות זה רמה אחרת, המבטא די סבבה אגוזים מבחינתי.
אמריקאיות
לא ממש יש הבדל מבחינת המראה בכל מקום יש את המכוערות ויש את הכוסיות כמו בישראל אמריקה ואנגליה
מילא מבטא
מילא מבטא
אמריקאית מראה מבטא יש לי ספרדי...
אמריקאיות.
אמריקאיות...
באותו הנושא: