4 תשובות
אתם מדברים או רק מסתכלים זה על זו?
שואל השאלה:
אנחנו מדברים אבל זה כבר לא כמו פעם פעם היינו כזה מחפשים אחד את השני עכשיו זה כזה פעם ב.. מדברים ואני רוצה להחזיר את הקשר כמו בהתחלה
אנונימית
אה חשבתי שאתם רק מסתכלים זה על זו.. אולי תדברי איתו?
שואל השאלה:
היה לנו קטע חמישה חודשים אנחנו עדיין מדברים פשוט היתנשקנו ואז בגלל המרחק היה קשה שנהיה ביחד אבל אנחנו כן רוצים אבל הוא בצבא ואז הקשר קצת נהיה רגיל פחות שולחים הודעות כול בוקר כזה רגילים אחד לשנייה
אנונימית