12 תשובות
כן:)
אנונימי
לא
אנונימי
לא, אבל זה רק אני. יכול להיות שחבר שלך יאהב את זה.
לא מצפה למתנה בחודש לזוגיות though
אני בת אבל רציתי להגיד שזה יפה וזה ממש עכשיו בסטייל בארה"ב ראיתי מלא בנים שלובשים כאלה זה ממש יפה:)
אני לא הייתי קונה את זה לחבר שלי.. הייתי קונה לו משהו שמסמל את שנינו כדי שזה יהיה מיוחד:)
מה זה תיבת אוצר
אנונימי
כן:)
למרות שאת צריכה להכיר את החבר שלך טוב ולדעת אם הוא יאהב את המתנה הזאת.. תתייעצי עם אחד מהחברים הכי טובים שלו אם הוא יאהב את המתנה, אבל חבר קרוב שבאמת מכיר אותו.
אני זוכרת כשקניתי לחברה כמה מתנות ליום ההולדת זה היה שם..
לא הייתי קונה לו. ולא כי אני לא רוצה, כי הוא פחות בקטע הזה.
אני בטוחה שגם אם הוא לא ימות על זה, הוא ימצא דרך לשים את זה. העיקר המחשבה.
אין מצב שלא יאהב:)
חחח מה את שרוטה איזה גבר ישים את זה