3 תשובות
קודם להירגע אם יש גיבוי או תוכנת איתור סבבה אם לא לפעם הבאה לפחות
זה באמת יכול להיות מדכא
אבל תחשבי, עצב לא יוביל אותך לשום מקום כרגע - הוא לא ישיב לך את האבדה
זה קורה לכולם, אין מה לעשות, פעם הבאה להיות אחרים יותר לעצמנו, ולדברים קרובים לנו
בהצלחה
לחסוך ולקנות חדש או שתקחי חדש מהחברה עם יש לך ביטוח או שההורים יקנו לך חדש..