5 תשובות
תקחי את ההכי נורמלי ותבקשי ממנו בצד שיפסיק לקרוא לך ככה כי זה פוגע בך. תבקשי ממנו גם שיגיד את זה לשאר.
שואל השאלה:
אני לוקחת את זה הכי ברוגע שאני יכולה אבל הבעיה היא שזה לא בן אדם אחד ספיציפי זאת חבורה של ילדים שרק גדלה וגדלה כי הם תמיד קוראים לי ככה מול קבוצות גדולות מה שגורם לעוד אנשים לעשות את זה גם
אנונימית
תעקצי אותם בחזרה. תמצאי את עקב האכילס שלהם. שימי פס _______________
שואל השאלה:
לא אמרתי שיש משהו רע בפריקים, אבל זאת סטיגמה מעצבנת שלא יורדת ממני
אנונימית
הדרך היחידה שזה יפסק פשוט לא להגיב
חוץ מזה מה רע בפריקים? -,-