3 תשובות
יכול להיות, זה לא תלוי רק בגנטיקה.. אף פעם לא תוכלי לדעת
וגם אם כן, מה זה משנה? בטוח תגבהי עוד כי את רק בת 14, ותגיעי לגובה נורמאלי (גם עכשיו את בגובה נורמאלי)
וגם אם כן, מה זה משנה? בטוח תגבהי עוד כי את רק בת 14, ותגיעי לגובה נורמאלי (גם עכשיו את בגובה נורמאלי)
שואל השאלה:
יאו אוף\: אני רוצה להיות לפחות 1.76
יאו אוף\: אני רוצה להיות לפחות 1.76
לא בטוח... אבל מטר שישים זה הכי יפה
באותו הנושא: