15 תשובות
מה זה הכול בלי חשבון שיש גשר צריכים לשים גבולות לא לאכול דברים כמו שהיית רגילה מי שיש לו גשר לא אוכל דברים קשים ידוע!
אני חושבת שהכי טוב זה להגיד את האמת:) בסוף זה יתגלה. כי אין מצב שהעבודה שלו כל כך גרועה שנופלת הקוביה כל פעם. למדת שיעור:)
שואל השאלה:
לראשונה
את כנראה לא כל כך מודעת
אבל כל מי שיש לו גשר אוכל מה שהוא רוצה
אז..
לראשונה
את כנראה לא כל כך מודעת
אבל כל מי שיש לו גשר אוכל מה שהוא רוצה
אז..
אנונימי
גם שלי היה הייתי אוכלת הכול אבל זה בחיים לא נפל לי:/ ואל תגידי כלום מה את מתפדחת זו העבודה שלו על מה את משלמת?! למרות שקחי בחשבון שזה יאט את היישור של השיניים אז עדיף לך להפסיק עם זה..
לשואל השאלה שענתה פה.
יש לי גשר סבבה
ואני לא אוכל מה שאני רוצה אני אוכל מה שמותר לי.
ואני איזה דפוק אחמ אחמ.. שאוכל מה שבראש לו וחסר אחריות ובלי שכל
יש לי גשר סבבה
ואני לא אוכל מה שאני רוצה אני אוכל מה שמותר לי.
ואני איזה דפוק אחמ אחמ.. שאוכל מה שבראש לו וחסר אחריות ובלי שכל
שואל השאלה:
אתה דפוק
דביל...
ואני חסרת אחריות בטח השיניים שלך צהובות מרוב שאתה לא מצחצח שיניים
עכשיו לא נינוח לך אתה יכול לא לענות
יאלה ביי
אתה דפוק
דביל...
ואני חסרת אחריות בטח השיניים שלך צהובות מרוב שאתה לא מצחצח שיניים
עכשיו לא נינוח לך אתה יכול לא לענות
יאלה ביי
אנונימי
כזאת עלובה
שואל השאלה:
כן... אני העלובה פה..
התחלת לקלל ולצאת עלי ואני העלובה פה
פחח..
כן... אני העלובה פה..
התחלת לקלל ולצאת עלי ואני העלובה פה
פחח..
אנונימי
יואו קיללתי עכשיו אני יעמוד בפינה
קיצר זדייני
קיצר זדייני
שואל השאלה:
פחח טמבל...
לך לישון חמוד
אסור לך להיות ער
ילדים בגילך צריכים כבר לישון
אז שתה מים קרים תירגע ושחרר..
פחח טמבל...
לך לישון חמוד
אסור לך להיות ער
ילדים בגילך צריכים כבר לישון
אז שתה מים קרים תירגע ושחרר..
אנונימי
חח תמותי ❤
שואל השאלה:
אוקיי מטריד...
אוקיי מטריד...
אנונימי
אתמלא צריכה לפחד מתרוץ הרופא לא יעשה לך כלום תגידי לו שבטעות אכלת משהו שאסור.
אבל בשבילך כדאי לך לא לאכול מה שאסור כי זה סתם יפיל לך קוביות או משהו אחר וזה סתם ללכת לרופא וזה יכול גם להאט ולהפריע לטיפול.
גם אם פתאום בא לך לאכול משהו שאסור תוכלי בזהירות.
אבל בשבילך כדאי לך לא לאכול מה שאסור כי זה סתם יפיל לך קוביות או משהו אחר וזה סתם ללכת לרופא וזה יכול גם להאט ולהפריע לטיפול.
גם אם פתאום בא לך לאכול משהו שאסור תוכלי בזהירות.
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימי
את לא צריכה להמציא תירוץ ( תגידי שאכלת את הסוכריה ) לא אכפת לו.. זה פוגע רק בשיניים שלך
אנונימית