תשובה אחת
אולי הוא בן אדם שלא אוהב להתחיל את השיחה כדי לא להרגיש חופר עם אני מדבר עם בת בווצאפ אני מחכה שהיא תשלח הודעה ראשונה כדי לא להרגיש חופר ואני הרוב רק עונה