2 תשובות
נכון, אבל ההסברה שלנו לא טובה וזה עוד מול אלו שעושים פרובוקציות כדי לצאת המסכנים. העולם רואה את זה ככה- ישראל הרעה כובשת את פלסטין ומתעללת בפלסטינים. וזה כי לנו יש מדינה, לנו יש צבא, ולא משנה שבנינו את זה במו ידינו, אנחנו החזקים והם "חלשים". אתה מבין שהעולם כעס על זה שבצוק איתן לא קרה לאזרחינו כלום בזכות כיפת ברזל למרות שחמאס ניסו ללא הפסקה לפגוע בנו עם רקטות? העולם הוא בובה להצגות שלהם. וגם, האנטישמיות לא מתה, והיא תמיד קיימת.
לא רוב העולם שונא אותנו! והם גם לא בעד הערבים
אבל גם אנחנו לא כאלו תמימים אנחנו גם עושים להם מלא דברים ובוא נהיה כינים זאת המדינה של הערבים ולא שלנו אנחנו לקחנו להם תמדינה וזה הגיוני שהם ישנאו אותנו
כל דבר שנהיה אנחנו אומרים ערבים אמרו ערבים עשו לא כל הערבים אותו דבר ולא כל היהודים אותו דבר כמו שיש אצלנו שמאלנים וימנים אז גם אצלהם יש!
ואל תאשימו את הערבים כל הזמן
אבל גם אנחנו לא כאלו תמימים אנחנו גם עושים להם מלא דברים ובוא נהיה כינים זאת המדינה של הערבים ולא שלנו אנחנו לקחנו להם תמדינה וזה הגיוני שהם ישנאו אותנו
כל דבר שנהיה אנחנו אומרים ערבים אמרו ערבים עשו לא כל הערבים אותו דבר ולא כל היהודים אותו דבר כמו שיש אצלנו שמאלנים וימנים אז גם אצלהם יש!
ואל תאשימו את הערבים כל הזמן
אנונימי
באותו הנושא: