10 תשובות
רמת הויטמינים בגוף.
אין לחטיפים ערך תזונתי.
שואל השאלה:
אבל כעקרון אם אני אוכל 1200 קלוריות
זה משנה אם אני אוכל נגיד ירקות או חטיפים?
מבחינת משקל וכאלה
אבל כעקרון אם אני אוכל 1200 קלוריות
זה משנה אם אני אוכל נגיד ירקות או חטיפים?
מבחינת משקל וכאלה
אנונימי
כן, כי הגוף צריך תוספי תזונה, ויטמינים, מינרלים שיש באוכל בריא, מזין וטבעי. הגוף צריך את זה לפעילות נכונה של המעיים, קיבה, לב, העברת דם, ועוד ועוד-על כל האיברים והתפקוד הכללי של הגוף-חילוף חומרים למשל. חשוב מאוד לאכול אוכל מזין, הגוף צריך את זה בשביל הבריאות שלו-וכן, המשקל פוחת כשאוכלים בריא, כי הגוף עובד יותר טוב. (גם אם זאת אותה כמות קלוריות)
שואל השאלה:
אבל אם אני אוכלת כמות נמוכה והרבה דברים בריאים אבל עדיין אני אוכלת חטיף נגיד זה ישנה אם אני אחליף את החטיףבירק? מבחינת משקל
אבל אם אני אוכלת כמות נמוכה והרבה דברים בריאים אבל עדיין אני אוכלת חטיף נגיד זה ישנה אם אני אחליף את החטיףבירק? מבחינת משקל
אנונימי
כן, ברור! לחטיף יש קלוריות, לירק אין (חוץ מתפוא ומבטטה שאלו פחמימות)
שואל השאלה:
לא את לא הבנת.
נגיד אני אוכל מלפפונים עד שאגיע ל1200 קלוריות (במלפפון 12)
או דאני אוכל חטיף עד שאגיע ל1200 (250) זה ישנה מבחינת משקל הגוף
לא את לא הבנת.
נגיד אני אוכל מלפפונים עד שאגיע ל1200 קלוריות (במלפפון 12)
או דאני אוכל חטיף עד שאגיע ל1200 (250) זה ישנה מבחינת משקל הגוף
אנונימי
זה לא ישנה. קלוריה זו יחידת מידה לאנרגיה למי שלא למד פיסיקה, את מכניסה את אותה הכמות שהגוף ייצר איתה את אותה כמות אנרגיה.
רק כשיש עודף קלוריות (למשל אכילת 3000 קלוריות לאישה ממוצעת) הגוף ישמין.
זה לא משנה אם אכלת חטיפים או אוכל בריא.
רק כשיש עודף קלוריות (למשל אכילת 3000 קלוריות לאישה ממוצעת) הגוף ישמין.
זה לא משנה אם אכלת חטיפים או אוכל בריא.
מה שישתנה זו רמת הבריאות בגוף שלך, וגם רמת השומן, אם אתה אוכל נגיד מלפפון עד שתגיע לרמת הקלוריות הנצרכת לא יהיו לך שומנים בגוף כי לא יהיו סוכרים בגוף, אבל אם תאכל חטיפים עד שתגיע לרמה הזו יהיו לך עודף סוכרים שיתפרקו לשומן, אז זה כן די משנה מבחינת המשקל.
זה גם לא בריא לאכול רק מלפפונים.
אם את מזינה את הגוף שלך באוכל עשיר ויטמינים, ומידי פעם אוכלת משהו מתוק, סוכר, שוקולד, כל מיני-ברור שזה בסדר. צריך פשוט איזון.
וכן, יש הבדל, כמו שאמרתי. הגוף צריך את הויטמנים לתפקוד מיטבי. כשאוכלים רק שטויות, אז יש תפקוד לקוי, וגם החילוף חומרים משתבש, וגם ככה עולים במשקל.
אם את מזינה את הגוף שלך באוכל עשיר ויטמינים, ומידי פעם אוכלת משהו מתוק, סוכר, שוקולד, כל מיני-ברור שזה בסדר. צריך פשוט איזון.
וכן, יש הבדל, כמו שאמרתי. הגוף צריך את הויטמנים לתפקוד מיטבי. כשאוכלים רק שטויות, אז יש תפקוד לקוי, וגם החילוף חומרים משתבש, וגם ככה עולים במשקל.