5 תשובות
הגבול בין שנאה לאהבה הוא דק מאוד ;)
כנראה מרוב קנאה תקני אותי אם אני טועה..
אנונימי
גם יכול להיות..
שואל השאלה:
אני אוהבת אותו כל כך. אבל הוא לא אוהב אותי בחזרה וזה כואב: (
אני אוהבת אותו כל כך. אבל הוא לא אוהב אותי בחזרה וזה כואב: (
תנסי לעבור הלאה.. לשכוח ממנו..
באותו הנושא: