10 תשובות
מניסיון, זה לא הפיתרון. יש דרכים טובות ובריאות יותר להתמודד עם מה שאת לא עוברת כרגע.
אשמח אם תשלחי לי הודעה בפרטי, אני אנסה לעזור כמה שאוכל =)
אשמח אם תשלחי לי הודעה בפרטי, אני אנסה לעזור כמה שאוכל =)
לא לחתוך אל תעשי את זה לעצמך!
באמת שלא הצלחתי להבין למה בדיוק אנשים חותכים את עצמם.
כאילו מה זה נותן להם?
כאילו מה זה נותן להם?
חח מה את מעתיקה ממני
אנחנו לא אותה אחת
אנחנו לא אותה אחת
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שאנחנו לא אותה אחת
אבל הם פשוט לא עונים
אני שאלתי היום גם מוקדם יותר
אני יודעת שאנחנו לא אותה אחת
אבל הם פשוט לא עונים
אני שאלתי היום גם מוקדם יותר
אנונימית
זה נשמע כאילו את רוצה לעשות את זה לעצמך בכוונה..
...
...
לא כדי לך לעשות את זה וכל הקטע בזה שיכאב לך ושהיה עמוק זה מפגר לעשות דבר כזה רק בשביל צומי...
אל תחתכי!
זה יכול להוביל אותך לבית חולים! זה מסוכן..
אם יש לך בעיה כלשהי.. אני תמיד פה, בפרטי, אשמח לעזור:)
זה יכול להוביל אותך לבית חולים! זה מסוכן..
אם יש לך בעיה כלשהי.. אני תמיד פה, בפרטי, אשמח לעזור:)
את ממש רוצה להכניס מישהו מפה לכלא כן?:)
עם סכין מזויף! אל תחתכי באמא שלך
באותו הנושא: