3 תשובות
הביתה או לחברה.. למה איפה יש לי ללכת כבר יא עבריינית?
אנונימית
חח לקניון.
כי הקניון הוא ליד בית הספר שלי
כי הקניון הוא ליד בית הספר שלי
אף פעם לא הברזתי חחח
באותו הנושא: