3 תשובות
בחיבור טורי הזרם בכל האלמנטים שווה, והמתח הכולל בהדקים הקיצוניים שווה לסכום המתחים על כל אלמנט בנפרד.
כאשר מספר רכיבים מחוברים בטור, נתק בכל אחד מהם יגרום לנתק בכולם. לדוגמה: אם כמה נורות מחוברות בטור, ואחת מהן נשרפת, כולן מפסיקות לפעול (אבל לא נשרפות).
כלומר, התשובה היחידה שמתאימה, היא תשובה 2.
כאשר מספר רכיבים מחוברים בטור, נתק בכל אחד מהם יגרום לנתק בכולם. לדוגמה: אם כמה נורות מחוברות בטור, ואחת מהן נשרפת, כולן מפסיקות לפעול (אבל לא נשרפות).
כלומר, התשובה היחידה שמתאימה, היא תשובה 2.
שואל השאלה:
תודה!
אגב יש לי עוד שאלה..
מניעים מגנט כלפי סליל. בזמן תנועת המגנט, האמפרמטר מראה שעובר זרם במעגל. התוצאה מעידה כי:
1. יש אלקטרונים במוליך גם כשאינו מחובר לסוללה
2. יש אטומים במוליך גם כשאינו מחובר לסוללה
3. יש אטומים במוליך
4. המגנט מעביר אלקטרונים לסליל
וגם הסבר תודה^^
תודה!
אגב יש לי עוד שאלה..
מניעים מגנט כלפי סליל. בזמן תנועת המגנט, האמפרמטר מראה שעובר זרם במעגל. התוצאה מעידה כי:
1. יש אלקטרונים במוליך גם כשאינו מחובר לסוללה
2. יש אטומים במוליך גם כשאינו מחובר לסוללה
3. יש אטומים במוליך
4. המגנט מעביר אלקטרונים לסליל
וגם הסבר תודה^^
אנונימית
מידת הסטייה של מחוג האמפרמטר נקבעת על פי מספר האלקטרונים העוברים בשנייה דרך האמפרמטר.
היות שאין סוללה בשאלה, הרי שהתשובה היחידה הנכונה היא - 2- יש אלקטרונים במוליך גם כשאינו מחובר לסוללה.
היות שאין סוללה בשאלה, הרי שהתשובה היחידה הנכונה היא - 2- יש אלקטרונים במוליך גם כשאינו מחובר לסוללה.
באותו הנושא: