4 תשובות
תדבקי איתה אם היא באמת טובה שלך היא תקשיב לך, תנסי לא להגרר למריבה ולהיות הבוגרת שבריב, זה הסיכוי היחיד שיש לך לשמור על החברות שלך
שואל השאלה:
תודה אבל היא לא מוכנה לדבר איתי היא מחכה שאני ייתכנן אלייה שנשלים ואין לי כח להיגרר לזה עוד פעם
אם חברה שלך באה וקיללה אותך =והשפילה= אותך מול הכיתה דבר ראשון תעמדי על שלך...
אל תיכנעי ללחץ שלה בקטע של ה"לבקש סליחה" היא לא שווה את זה תילחמי איתה גם אם זה קשה ולא תוותרי על הכבוד שלך ועוד יותר תשפילי את עצמך כשאת תבקשי ממנה סליחה כמו בובה על חוט.
מה שחברתך עשתה זה פוזות, היא חיפשה קהל כדי שכולם יראו איזו גדולה וחזקה היא כשהיא יוצאת עליך, אבל בעצם היא יצאה ממש קטנה (:
אל תתייחסי אליה, ואל תחשבי אפילו לגשת אליה ולבקש סליחה, כי היא זאת שקיללה והשפילה את עצמה מול כולם, בעיות שלה (:
העיקר שאת יודעת שלא עשית לה כלום, אז היא יכולה לקפוץ לך.
את תראי שבסופו של דבר היא תבוא ותבקש סליחה d:.
שמחה עם עזרתי (:
באותו הנושא: