תשובה אחת
ברכב אוטומטי כשלוחצים חזק על דוושת הגז. ההילוכים נתקעים על מהלך נמוך. זה גורם לטורים גבוהים שמרעישים. בנהיגת רכב אוטומטי רצוי ללחוץ עד שליש ורק בעליות קשות שהרכב מאיט מאוד אפשר ללחוץ יותר חזק.
באותו הנושא: