6 תשובות
אל תסמכי עליהם שהם יתקשרו. תתקשרי את אליהם או אל מיטב.
אני עברתי מיונים לתקשוב ונאמר לי שאמורים לחזור אליי אבל עדיף שאני אתקשר אחרי חודש וחצי מהמיון למיטב.
שואל השאלה:
להרבה אצלי בשכבה שלחו שנפתח להם השאלון העדפות מחדש אבל אני לא קיבלתי. אני לא יודעת אם לזה התכוונת
אנונימית
לא אני מדברת תשובות למיונים - המון קיבלו אצלי תשובה אם הם עברו או לא עברו.
מוזר... הם שלחו אסמאסים לכל משל"ב שעבר מיונים. לפחות אצלי בבית ספר כולם קיבלו תשובות.
שואל השאלה:
לא לי
אנונימית
מיט"ב שלחו אסמאסים בימים האחרונים.
באותו הנושא: