13 תשובות
לא
אנונימית
לא
אולי יש כאלה שכן, אבל כל אחת והטעם שלה
זה לא נכון לגבי, זה נשמע לי כאילו הוא איזה פרינססה
אני לא אמשך ישירות למישהו שמדגמן._.
חחח חחח חח חח איפה שמעת תחראטה הזאת
אנונימית
בנים מתאהבים בגלל יופי.. בנות מתאהבות בגלל מילים.. זאת הסיבה שבנות מתאפרות ובנים משקרים
אנונימית
אני לא בטוחה שהייתי יותר נמשכת למישהו שמדגמן אבל כן, זה היה מוסיף לי עוד מעלה עליו.
ולמי שכן נמשכת כנראה שגם היא רואה שהוא וואלה עושה משהו בחיים, גם אם זה דוגמנות, וגם כנראה שהוא ממש יפה אז זה מוסיף:)
היה לי ידיד שהיה דוגמן והוא היה בטוח שהוא הכי חתיך בעולם ולא נמשכתי אליו יותר
אני לא.. יכול להיות זה טיפה יוסיף אבל זה לא כזה משנה לי שיעשה מה שבראש שלו
אולי אני אמשך יותר כי זה אומר שהוא נראה טוב אבל אני אתרחק כי אני לא צריכה מישהו שיהיו סביבו כל היום מלא בנות שירצו אותו.
לא.

דוגמנות נתפס בעיני כמקצוע שטחי ולא צנוע. זה יגרום לי לפקפק קצת באדם... אלא אם אני מודעת לרקע הסוציו אקונומי שלו כי בת'כלס זה כסף קל ואם יש אדם שהלך לדוגמנות ממצבים כלכלים זה כבר סיפור אחר.
ממש לא, אם כבר, זה דוחה אותי
אני ממש לא חושבת שזה נכון.
אני מכירה מישהי ממש יפה ונחמדה שדיי ירד לי ממנה ברגע שהיא התחילה לדבר איתי על זה שהיא התחילה לעבוד עם סוכן דוגמנות.
אני ביסקסואלית, כן נמשכתי אליה לפני כן ואחרי שהיא אמרה לי את זה ממש התרחקתי ממנה. גם לי הציעו להצטרף לסוכנות בעבר ואמא שלי נורא שמחה ודיי נפגעתי מזה. בתור פמיניסטית, בחיים לא הייתי מעלה בדעתי להפוך את המראה החיצוני שלי למפעל חיי או אפילו לקריירה משנית. אנשים שהולכים על זה ברצינות לא בונים לעצמם עתיד ממשי באף תחום אחר וזה דיי עצוב, אני מעדיפה להתרחק ולא לחשוק שיניים כדי לא להטיף לאותו הבנאדם ולומר לו שהוא זורק את החיים שלו לזבל.