3 תשובות
כן אפר להגדיר אותו ככזה.
אני אוהבת להגדיר את פייסבוק כ"מדור לחיפוש קרובים" ולא כ"מנוע חיפוש". מצד שני, הוא כן סוג של מנוע חיפוש, אבל לא במובן הרגיל של המילה
מנוע החיפוש של פייסבוק משמש לצרכים של פנאי (איתור אנשים, דפים וקבוצות בתחומים שמעניינים אותנו). כלומר, רוב האנשים שמחפשים מוצר / שירות עדיין ייגשו למנועי חיפוש רגילים כמו גוגל או יאהו. ב-2014 רוב הגולשים באינטרנט (64%) הגיעו לאתרים דרך חיפושים בגוגל.
seome פתרונות אינטרנט
באותו הנושא: