6 תשובות
זה לא סתם.
בדר"כ שמורים פועלים כך, כנראה שהייתה אזהרה מפורשת מראש על חיסורים לא מוצדקים. בטח אם מדובר על שני שיעורים רצופים.

שווה לדבר עם המורה עצמו.
שואל השאלה:
הוציאה כי הלכתי לתגבור במקום השיעור שלה והיא אמרה שזילזלתי בה ובמקצוע
אנונימית
חחח למה
עדיף לבזבז שיעור
שואל השאלה:
סתם, אם נגיד לא הגיע שיעור שעבר
לא חוק ולא תקנה.
אם אתה חושב שנעשה עוול, פנה לרכז/ת השכבה ותתלונן.
בסה"כ אין שום פסול בלהוציא תלמיד מהשיעור, זה קורה בבתי ספר, בקורסים מקצועיים ואף במוסדות האקדמאיים.
תלוי עם התלמיד עשה משהו לא טוב...