2 תשובות
אותו דבר קרה לי-
8 בנות משכבה ז ומשכבה טח
שלדתי יפות (חוץ שכבת ז)
אמרו לי שאני חתיך.
מוזר לא?.
8 בנות משכבה ז ומשכבה טח
שלדתי יפות (חוץ שכבת ז)
אמרו לי שאני חתיך.
מוזר לא?.
תתחילי להתרגל! ויותר חשוב תתחילי לחשוב ככה בעצמך ותראי שיותר ויותר אנשים יאמרו לך כמה את יפה ותחייכי הרבה (:
באותו הנושא: