2 תשובות
כן.. כי היית עייפה, אם לא ישנת כל הלילה אז זה טבעי שתרצי לישון בצהריים, אבל ישנת ממש קצת.. תנסי לסדר את השעות שינה שלך
אנונימית
ברור, כי הרי הייתה עייף... והגוף צריך את המנוחה שלו...
באותו הנושא: