9 תשובות
אוהבת אוגוסט כי זה חופש
שואל השאלה:
אהבתי כי זה בין החודשים שלי
אהבתי כי זה בין החודשים שלי
אנונימי
אוהב חודש ניסן זה המזל שלי, מזל טלה.
אוגוסט, מזל אריה (אני נולדתי)
דצמבר, מזל קשת
ינואר, מזל גדי
אוקטובר, מזל מאזניים-עקרב (לא משנה)
דצמבר, מזל קשת
ינואר, מזל גדי
אוקטובר, מזל מאזניים-עקרב (לא משנה)
שואל השאלה:
גם אני במזל אריה וגם חודש ניסן החברה טובים
גם אני במזל אריה וגם חודש ניסן החברה טובים
אנונימי
חודש אדר = מזל דגים -חודש מושלם ^,^
ואת חודש תשרי מזל מוזניים ^,^
ואת חודש תשרי מזל מוזניים ^,^
אני את:
אפריל
מאי
ויוני
ומזלות:
תאומים
שור
וגדי
אפריל
מאי
ויוני
ומזלות:
תאומים
שור
וגדי
אני אוהבת את אפריל כי באפריל משתנה מזג אוויר מחורף ונהיה הרבה יותר נעים, זה גם לא בדיוק קיץ.
ואני אוהבת טלה ודלי ( גם אני טלה )
ואני אוהבת טלה ודלי ( גם אני טלה )
אני אוהבת מזל דגים בעיקר.
באותו הנושא: