9 תשובות
אוהבת אוגוסט כי זה חופש
שואל השאלה:
אהבתי כי זה בין החודשים שלי
אנונימי
אוהב חודש ניסן זה המזל שלי, מזל טלה.
אוגוסט, מזל אריה (אני נולדתי)
דצמבר, מזל קשת
ינואר, מזל גדי
אוקטובר, מזל מאזניים-עקרב (לא משנה)
שואל השאלה:
גם אני במזל אריה וגם חודש ניסן החברה טובים
אנונימי
חודש אדר = מזל דגים -חודש מושלם ^,^
ואת חודש תשרי מזל מוזניים ^,^
אני את:
אפריל
מאי
ויוני
ומזלות:
תאומים
שור
וגדי
אני אוהבת את אפריל כי באפריל משתנה מזג אוויר מחורף ונהיה הרבה יותר נעים, זה גם לא בדיוק קיץ.
ואני אוהבת טלה ודלי ( גם אני טלה )
אני אוהבת מזל דגים בעיקר.