4 תשובות
לצערנו, לא מביאים ''רישיון'' בשביל להיות הורים ויש הורים שבאמת עדיף שלא היו להם ילדים.
אני ממש מסכימה איתך את כל כך צודקת אמא שלי התחתנה אם בנאדם שלא רצה את הילדים שלו שהם היו בבטן שלה ואנחנו מקבלים יחס על הפנים ממנו וזה משגע אותי והיא סיפרה לי שהוא לא רצה את הילדים הוא אמר לה תעשי הפלה וחבל שהיא לא עשתה
אנונימית
החיים לא קלים. לחלק מההורים מאוד קשה, לחלק מההורים עברו ילדות קשה, יכולות להיות מיליון סיבות לכך.
מסכימה
אנונימית