3 תשובות
ראשית עליך להוריד itunes מאתר אפל.
לאחר ההתקנה פשוט חברי את נגן האייפוד למחשב בעזרת כבל ה - usb והתחילי בהעברת הקבצים - דהיינו "סנכרון האייפוד".
מספר דברים חשובים שעליך לדעת:
1. האייפוד מסתנכרן בד"כ עם תיקיית המוסיקה שנמצאת ב - my documents, ברם - תוכלי דרך הגדרות ה - itunes לשנות את הספרייה ממנה הוא שואב את הקבצים ומסתנכרן.
2. נניח ואת רוצה להעביר סרטים שלמים, נניח dvd, את צריכה ראשית לקודד אותם לקובץ שהאייפוד מכיר, ואז להעביר - אך לשם כך צריך מדריך שלם ותשובה קצרה לא תעזור. ברם, גיגול קצר ברשת יניב את התוצאות הרצויות (וכן את המדריכים הרלוונטיים - דומני שבניית פצצת אטום מעט יותר מסובכת מקידוד סרט dvd לאייפוד טאצ')
לאחר ההתקנה פשוט חברי את נגן האייפוד למחשב בעזרת כבל ה - usb והתחילי בהעברת הקבצים - דהיינו "סנכרון האייפוד".
מספר דברים חשובים שעליך לדעת:
1. האייפוד מסתנכרן בד"כ עם תיקיית המוסיקה שנמצאת ב - my documents, ברם - תוכלי דרך הגדרות ה - itunes לשנות את הספרייה ממנה הוא שואב את הקבצים ומסתנכרן.
2. נניח ואת רוצה להעביר סרטים שלמים, נניח dvd, את צריכה ראשית לקודד אותם לקובץ שהאייפוד מכיר, ואז להעביר - אך לשם כך צריך מדריך שלם ותשובה קצרה לא תעזור. ברם, גיגול קצר ברשת יניב את התוצאות הרצויות (וכן את המדריכים הרלוונטיים - דומני שבניית פצצת אטום מעט יותר מסובכת מקידוד סרט dvd לאייפוד טאצ')
שואל השאלה:
תודה רבה אבל יש לך אולי קישור לאתר ששם יכולים להדריך אותי?
תודה רבה אבל יש לך אולי קישור לאתר ששם יכולים להדריך אותי?
מישהו יודע אולי איך מורידים משחקים ודברים מapple store מבלי לתת כרטיס ויזה?
דנדוש (=