33 תשובות
העיניים (ירוקות)
הכוח רצון הגדול שלי
הכוח סבל שלי
האישיות שלי
הפרפקציוניסטיות שלי
הכוח רצון הגדול שלי
הכוח סבל שלי
האישיות שלי
הפרפקציוניסטיות שלי
אף
ספונטניות
ספונטניות
כמעט הכל (חוץ מעור הפנים ועוד כמה דברים קטנים שאני לא שונאת, אבל גם לא אוהבת). ואני שמחה שאני יכולה להגיד את זה למרות כל האידיאלים של היופי שיש היום שמקשים לאהוב את עצמך
המראה שלי
ואמת, אני צריכה לאהוב גם את האישיות שלי. כבר מלא שנים שאני מחפשת מה לתקן באישיות. עכשיו אני שלמה איתה פחות או יותר. אף פעם לא לגמרי הבנתי את ההתעסקות שלי באישיות שלי. הכוונה, אני אדם טוב, אז מה צריך יותר? אבל יהיה בסדר, אני בדרך הנכונה עכשיו
ואמת, אני צריכה לאהוב גם את האישיות שלי. כבר מלא שנים שאני מחפשת מה לתקן באישיות. עכשיו אני שלמה איתה פחות או יותר. אף פעם לא לגמרי הבנתי את ההתעסקות שלי באישיות שלי. הכוונה, אני אדם טוב, אז מה צריך יותר? אבל יהיה בסדר, אני בדרך הנכונה עכשיו
לא מוצאת משהו שאני אוהבת
אנונימית
שאני עוזרת לאנשים ואת הסטייל שלי
העיניים שלי ואת האופי שלי
אממ אממ אממ אממ אממ אממ שאלה קשה
את הפירסינג והקעקועים:>
אנונימי
לא מוצאת משהו ואני בטח גם לא אמצא
חיצוניות, שפתיים, עיניים, שיער
אופי, חרוצה, אוהבת לעזור, מנסה לא ליפול גם כשקשה, חברותית, מצחיקה..
אופי, חרוצה, אוהבת לעזור, מנסה לא ליפול גם כשקשה, חברותית, מצחיקה..
אנונימית
את הצבע עיניים -דבש
אנונימית
יש חלקים באופי שלי שאני מאוד אוהבת
הבעיה היא שאי אפשר להפריד אותם מהשאר
הבעיה היא שאי אפשר להפריד אותם מהשאר
כוח הסבל הפיזי שלי. אני חושבת שזה הדבר היחיד שאני אוהבת בעצמי.
עיניים
גובה
מבנה גוף
גוף בכללי
פנים
חיוך
את המזל שלי
את השם שלי
ספונטניות
אינטיליגנציה
זיכרון
פרפקטציוניזם
וואלה יצאתי צנועה
איך אני אוהבת תצניעות שלי
גובה
מבנה גוף
גוף בכללי
פנים
חיוך
את המזל שלי
את השם שלי
ספונטניות
אינטיליגנציה
זיכרון
פרפקטציוניזם
וואלה יצאתי צנועה
איך אני אוהבת תצניעות שלי
חוץ משכל אין לי כלום
עיניים
רגליים
חיוך
הצחוק המיתגלגל שלי חחח
אין לי כוח ליכתוב מה עוד חח, בגדול: כימעט הכול
רגליים
חיוך
הצחוק המיתגלגל שלי חחח
אין לי כוח ליכתוב מה עוד חח, בגדול: כימעט הכול
חושבת קדימה
ישירה
זיכרון מצוין
יש לי חוש הומור מפגר אבל אני אוהבת אותו כי הוא מצליח לעשות את העבודה ולהצחיק.
ישירה
זיכרון מצוין
יש לי חוש הומור מפגר אבל אני אוהבת אותו כי הוא מצליח לעשות את העבודה ולהצחיק.
עיניים כחולות
אנונימית
אני לא ממש אוהב בעצמי משהו ברמה שלהתגאות בו. אני צריך שיפור בכל לדעתי.
אופי ופנים:)
עיניים שפתיים ואופי
מבחינה חיצונית-העיניים שלי אחלה עם אייליינר ויש לי שיער דיי ארוך ובכללי אני גבוה (1.74 חברים וחברות אני נערה גבוה)
באופן כללי אני אוהבת בעצמי את זה שאני מעיזה להיות שונה ולהתלבש כמו שאני רוצה ולא כמו שהחברה מכתיבה.. שיש לי דעות משלי ושאני אדם יחסית סוחף.. אה כן אני גם מציירת לא רע
באופן כללי אני אוהבת בעצמי את זה שאני מעיזה להיות שונה ולהתלבש כמו שאני רוצה ולא כמו שהחברה מכתיבה.. שיש לי דעות משלי ושאני אדם יחסית סוחף.. אה כן אני גם מציירת לא רע
מתה על השיער שלי. כל כך מושלם.
השיער שליי (אימוג'ים של לבבות)!
העיניים!
שיניים שפתיים מבנה פה בכללי..
חיוך!
מבנה רגליים.
את הגובה שלי!
ואת הריח שלי.
העיניים!
שיניים שפתיים מבנה פה בכללי..
חיוך!
מבנה רגליים.
את הגובה שלי!
ואת הריח שלי.
הגובה שלי והאופי שלי.. החברים הכיתה הגוף כל השאר שקשור אליי זה חרא
את חוש ההומור שלי
את הצניעות שלי
את האכפתיות שלי
את החיוך שלי:)
את האהבה לבעלי חיים
את החשיבות..
בקיצור את האופי
ואני שלמה אם היופי שלי.. אפילו שהוא לא כזה מושלם
את הצניעות שלי
את האכפתיות שלי
את החיוך שלי:)
את האהבה לבעלי חיים
את החשיבות..
בקיצור את האופי
ואני שלמה אם היופי שלי.. אפילו שהוא לא כזה מושלם
רק העיניים
ת'ידיים שלי.
השיער בנחיריים, במיוחד עם בייביליס הוא מהמם!
אנונימי
כוח סיבולת, עיניים את הגוף שלי בקיצור את הכל! ואת העובדה שאני עצבנית אני מעדיפה להיות בשקט ולא לבר כי אני יכולה להגיד דברים שאחרת אתחרט עליהם
את הפנים, את הגוף, את הכישרון בשפות ואת הקול.
אנונימית
הגוף שלי. לא, אני לא רזה בכלל. לא, אני לא יפה לדעתי. אז למה אני אוהבת את הגוף שלי? כי הוא בריא. מעולם לא עברתי ניתוח, תמיד ניצח כל שפעת קטנה שהיתה לי (כמובן עם עזרה מהסביבה), תמיד ידע לרפא את פצעיו, הוא מצליח לסחוב את המשקל שלי, למרות שאני מתעללת בו נפשית ופיזית הוא מנסה לאותת לי, לסמן לי שאני לא מתייחסת אליו טוב אבל הוא לא מאכזב אותי. לא משנה כמה פחמימות אני אוכלת, תודה לאל אין לי סוכרת. אבל אסור לבגוד בו. צריך לטפל בו. לזוז כל יום ולאכול ברמה שהוא מסוגל לעכל.
אני אומרת תודה על הגוף שלי, ואני אוהבת אותו
אני אומרת תודה על הגוף שלי, ואני אוהבת אותו
אנונימית