4 תשובות
מוריד שהם בנים xd
סליחה אני אלך
סליחה אני אלך
אם בנים לא מראים מספיק תשומת לב ויחס כלפי הבנות.
בנים חרמנים.
אנונימית
בנות מושפעות..
באותו הנושא: