תשובה אחת
כנס לקישור ואז ל"שיטות תיארוך ארכיאולוגיות", תקרא על "פחמן 14", אני מכירה את השיטה הזו וזו הדרך שבא קובעים את גילם של יצורים חיים שמתו, אם תקרא ותבין אז תראה כמה היא הגיונית.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: