4 תשובות
אם את רותה אבל לא מחייבת אותך, אני קניתי שם נעךיים והם נתנו לי אותה ב2 ממדות יותר, האתר הזה אמין, אבל לפעמים צצות בעיות כלשהן כמו שקרה לי, והקטע הוא שאין החזרים, תקני אולי באיביי יש שם נעליים והכל ואם זה לא נתן לך את זה בצורה טובה ואיכותית ויש לזה פגמים ילזירו לך את הכסף, בהצלחה תתחדשי
אנונימית
רוצה* נעליים
אנונימית
זה תלוי איזה נעל וממי את קונה אני הזמנתי משם שתי זוגות נעליים פעם ראשונה אולסטאר נמוכות שחורות ויש לי אותם כבר חצי שנה והם מעולות ומצד שני הזמנתי נעליים גבוהות חומות שנראות ממש יפות אבל הם הגיעו לי בריח מסריח ושאני שמה אותם יש ריח כאילו סיגריות אני ממליצה לך להסתכל על מה שהקונים רושמים לו בתודות נותנים כוכבים וגם רושמים איך המוצר וכו...
תלוי איזה. יש נעליים איכותיות יחסית שמוכרים שם, ויש נעליים שיתפרקו לך אחרי יום. לפני שאת מזמינה תסתכלי בפידבקים ובדירוג של המוכר, ושל המוצר הספציפי, כדי לראות אם זה אמין. אם אף אחד לא הזמין את המוצר עדיין - אל תקני.
אם תרצי לשלוח לי קישור ולהתייעץ - אני כאן, ובכיף אעזור לך.
אם תרצי לשלוח לי קישור ולהתייעץ - אני כאן, ובכיף אעזור לך.