4 תשובות
לא יודעת לדעתי יותר יפה להיות בהירה
זה לא קשור למה כל כך מושך
זה עניין של טעם
ויש כאלה שלא אוהבים בהירות שיחשבו על זה.
אנונימית
אני אישית נמשך לשחומות כי זה יותר יפה
יש בחורים שמעדיפים שחומות כמו שיש בחורים שמעדיפים בהירות.

אני לא מבינה מה הקטע, בתור בהירה בעצמי, מי שהיא שחומה אז היא לא בן אדם אטראקטיבי ומושך? תעשי לי טובה, יופי זה דבר סובייקטיבי.

זה שאחד בוחר א' והשני ב' לא אומר שהשני היה אמור גם לבחור א', כי סליחה ההוא בחר א'.