3 תשובות
את יודעת הרושם הראשוני הוא היופי ולא האופי לפני שאני מכיר אותך אני בוחן אותך לפי היופי אם את הטעם שלי אני יגש אם לא אז לא
לדעתי האישית, את דיי טועה. כל בחור שונה מבחור אחר, ולכל אחד תפיסה רעיונית אחרת.
לדעתי, האופי הרבה יותר חשוב מהיופי, ואפשר להמשך אל האופי בדיוק כמו אל היופי.
לדעתי, האופי הרבה יותר חשוב מהיופי, ואפשר להמשך אל האופי בדיוק כמו אל היופי.
תתפלאי אבל כן
באותו הנושא: