2 תשובות
בפרסומות הם נורא מתחכמים. הם כותבים את הדברים השוליים בקטן, או אומרים אותם מהר.
הכוונה להטעיית צרכן זה יותר על בסיס של להגיד לצרכן שזה נגיד, מוצר כחול שזוהר בחושך, וכשהצרכן קונה או מזמין זה אדום ולא זוהר בחושך.
מה שעושים בפרסומות זה להשמיט את הפרטים הלא כל כך עיקריים וזה נחשב שהם לא הטעו כי הם לא אמרו דבר שהוא לא נכון
לכל חוק יש פרצות שניתן לנצל, וכל עוד הם עומדים בסעיפים של החוק אז הם בסדר.
הם לא משקרים לציבור, אלא לא אומרים את כל האמת כפי שצריך להגיד.

למשל אם אני מוכר מחשב בלי מסך, אני לא אגיד שהוא מגיע בלי מסך, אלא אגיד שמחיר לא כולל אביזרים נלווים.

או אשים מסך בתמונה, אבל ארשום שהתמונה להמחשה בלבד.