3 תשובות
כי זה מקטין את העין, לי אישית זה די יפה ואני לפעמיים שמה
איזה מאפרת שמעת אומרת את זה?
אני אישית גם פחות אוהבת.
אני שמה... אני אוהבת את זה ולדעתי זה יפה לי ושמתי את זה מלאא פעמים ולא קרה כלום.