11 תשובות
מצטרפת לשאלה..
אנונימית
כי הם בנים.
אנונימית
בנים..
אם תשאלו גבר הוא לא ידע לענות..
אם תשאלו בחורה היא תדע לענות..
אבל בואו נשאל שאלה חדשה: "למה בנות כאלה מעצבנות?"
בנות לא ידעו לענות אבל בנים כן..
אז תפסיקו לחשוב שאתן "מושלמות", כל אחד מעצבן בדרכו האישית..
תודה (:
אם תשאלו בחורה היא תדע לענות..
אבל בואו נשאל שאלה חדשה: "למה בנות כאלה מעצבנות?"
בנות לא ידעו לענות אבל בנים כן..
אז תפסיקו לחשוב שאתן "מושלמות", כל אחד מעצבן בדרכו האישית..
תודה (:
גם בנות
שואל השאלה:
אנחנו לפחות מובנות.. לעומתכם
אנחנו לפחות מובנות.. לעומתכם
אנונימית
בנים לא מעצבנים בנים הם פשוט ילדותיים רוב הבנות בוגרות יותר ולכן אתם חושבים שאנחנו מעצבנים!
זאת הסיבה שבדרך כלל בזוגות נשואים הבן גדול יותר מהבת כדי לאזן את הבגרות! (זאת רק הדעה שלי לא מדע!)
זאת הסיבה שבדרך כלל בזוגות נשואים הבן גדול יותר מהבת כדי לאזן את הבגרות! (זאת רק הדעה שלי לא מדע!)
זה לא נכון!
חחח בדיחה טובה.. אנחנו מה זה לא מובנות! אבל זה הקטע שלנו!
הם כאן בשביל לעצבן אותנו, להצחיק, לשמח, להעציב (ניה:<), לשעמם, ולהתעלל בנו -,-
סך הכל הם לא עד כדיי כך נוראיים;-;
סך הכל הם לא עד כדיי כך נוראיים;-;
אתן*:$
באותו הנושא: