7 תשובות
שואל השאלה:
שכחתי להגיד שלפני חצי שנה היא רמזה על זה משהו ואני נמנעתי ואמרתי שאנחנו ידידים טובים ואני מעדיף שישאר ככה
לדעתי תהיה כנה ותגיד לה
אנונימית
שואל השאלה:
ממש תודה אמרתי לה והיא מרגישה כמוני
באמת? שמחה בשבילך!
אנונימית
אבל אם אתה אוהב אותה והיא למשל לא, אז יהיה קשה להישאר בקשר לא?
ואם היא אוהבת ואתה גם ופשוט שניכם מפחדים להגיד אז אתם מבזבזים זמן
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל כאילו חזרנו להיות בקשר שהוא מאוד טוב ואני לא רוצה שזה יהרס
קרה לי, לדעתי הכי טוב זה פשוט לומר, אין מה להפסיד, אולי גם היא מרגישה ככה ומפחדת להגיד
אנונימית