9 תשובות
שטויות אי אפשר לדעת מתי תהיה ואם תהיה ויש כאלה שאומרים שזה כבר היה בזמן השואה
יכול להיות שיקח גם 100 שנה עד שזה יקרה ואל תקשיבי לכל אלו שאומרים שזה בקרוב, נבואה ניתנה לשוטים אף אחד לא באמת יודע
יכול להיות שיקח גם 100 שנה עד שזה יקרה ואל תקשיבי לכל אלו שאומרים שזה בקרוב, נבואה ניתנה לשוטים אף אחד לא באמת יודע
את לא צריכה לפחד שליש מהעולם זה יותר מ 2 מיליארד בני אדם
יש הרבה סגולות להינצל ממלחמת גוג ומגוג
לקיים מצוות להיות אדם טוב להקפיד על סעודה שלישית וכו'
חוצמיזה תפילה תשובה וצדקה מעבירין את רוע הגזרה אין לך מה לפחד את לא צריכה להכניס את עצמך לחרדות יש רוצחים אנסים וכו' שהם אלו שאמורים לדאוג
יש הרבה סגולות להינצל ממלחמת גוג ומגוג
לקיים מצוות להיות אדם טוב להקפיד על סעודה שלישית וכו'
חוצמיזה תפילה תשובה וצדקה מעבירין את רוע הגזרה אין לך מה לפחד את לא צריכה להכניס את עצמך לחרדות יש רוצחים אנסים וכו' שהם אלו שאמורים לדאוג
שלום רב
בקרוב תהיה מלחמת גוג ומגוג כך כתבת, אז תאמרי לי מתי?
ואולי היא כבר מתקיימת בשנה האחרונה כשאנו רואים את שכינינו הורגים איש את אחיו באלפי אלפים ובנו זה כלל לא נוגע.
מלחמת גוג ומגוג תפקידה לעקור את הרע מהעולם.
את לא הרע - את הטוב
לכן מלחמת גוג ומגוג משתוללת סביבך ועוקרת את הרע מהעולם ואת שבי בביטחה בביתך ותיהני מהחיים כי זה מה שציווה האלוהים.
בברכה
מאיר שמחוני
בקרוב תהיה מלחמת גוג ומגוג כך כתבת, אז תאמרי לי מתי?
ואולי היא כבר מתקיימת בשנה האחרונה כשאנו רואים את שכינינו הורגים איש את אחיו באלפי אלפים ובנו זה כלל לא נוגע.
מלחמת גוג ומגוג תפקידה לעקור את הרע מהעולם.
את לא הרע - את הטוב
לכן מלחמת גוג ומגוג משתוללת סביבך ועוקרת את הרע מהעולם ואת שבי בביטחה בביתך ותיהני מהחיים כי זה מה שציווה האלוהים.
בברכה
מאיר שמחוני
אל תדאגי לא יהיה בקרוב שום מלחמה זה עוד שקר של הדת, כמו עוד אינסוף שקרים אחרים של הדת.
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
לזאת שמעליי.. את יודעת מה? תעזבי אותך דת עכשיו.
יש לנו אינסוף אוייבים שרוצים להשמיד אותנו.. את לא חושבת שיבוא יום והם יממשו את זה? את לא רואה בטלוויזיה איך איראן מתקדמת עם הנשק הגרעיני שלה? את חושבת שהם עובדים על זה בחינם? המטרה שלהם היא חד וחלק למחוק אותנו מהמפה והם עוד מסוגלים באמת ללכת על זה.. אז זה לא קשור לאם אתה בן אדם מאמין או לא מאמין.. בכל מקרה תבוא מלחמה.
עכשיו בקשר לדת.. את רצינית שאת חושבת שזה לא אמיתי? יש אינספור הוכחות שאני יכולה לתת לך שהיא כן אמיתית.. את מסרבת להאמין כי את לא רוצה להאמין. הדת קיימת יש עולם הבא. לטובתך כדאי לך להיזהר בדברייך.
לזאת שמעליי.. את יודעת מה? תעזבי אותך דת עכשיו.
יש לנו אינסוף אוייבים שרוצים להשמיד אותנו.. את לא חושבת שיבוא יום והם יממשו את זה? את לא רואה בטלוויזיה איך איראן מתקדמת עם הנשק הגרעיני שלה? את חושבת שהם עובדים על זה בחינם? המטרה שלהם היא חד וחלק למחוק אותנו מהמפה והם עוד מסוגלים באמת ללכת על זה.. אז זה לא קשור לאם אתה בן אדם מאמין או לא מאמין.. בכל מקרה תבוא מלחמה.
עכשיו בקשר לדת.. את רצינית שאת חושבת שזה לא אמיתי? יש אינספור הוכחות שאני יכולה לתת לך שהיא כן אמיתית.. את מסרבת להאמין כי את לא רוצה להאמין. הדת קיימת יש עולם הבא. לטובתך כדאי לך להיזהר בדברייך.
אנונימי
שואל השאלה:
למי שמעליי..
אני ממש לא הטפתי, מי שלא רוצה להאמין שלא יאמין, צריך להזהיר בכל מקרה.. שאחר כך כשיגלו את האמת שלא יגידו לא ידענו לא ידענו ויבכו.
בקשר לתגובות.. ממה שהבנתי המלחמה תגיע כל עוד אובמה נשיא ארה"ב.. כמה זמן נשאר לו? שנה- שנתיים ככה? כל הנבואות צדקו עד עכשיו.. למה שזה לא יקרה?
למי שמעליי..
אני ממש לא הטפתי, מי שלא רוצה להאמין שלא יאמין, צריך להזהיר בכל מקרה.. שאחר כך כשיגלו את האמת שלא יגידו לא ידענו לא ידענו ויבכו.
בקשר לתגובות.. ממה שהבנתי המלחמה תגיע כל עוד אובמה נשיא ארה"ב.. כמה זמן נשאר לו? שנה- שנתיים ככה? כל הנבואות צדקו עד עכשיו.. למה שזה לא יקרה?
אנונימי
היי אנונימית,
אני לא יודעת אם באמת מלחמה ענקית הולכת להתרחש בקרוב (כנראה שאף אחד לא יכול לדעת בודאות) אבל כן נראה לי שאם את מפחדת וחרדה מהמחשבה הזו, לשכנע אותך שהיא לא נכונה ממש לא יעזור..
נשמע שאת באמת מוצפת חרדה שמונעת ממך את הכוחות שלך - אם את לא יכולה לישון ולאכול אני מניחה שאת בטח תשושה ושהעייפות שלך לא עוזרת בכלל למצב...
אם תרצי לפרוק את הפחדים והקושי באוזני מישהו שלא יבקר או ישפוט אותך, והסביבה המוגנת והמוכרת של הבית - יש איפה. אני מתנדבת בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'ט אישי ואנונימי כל יום בין תשע בערב לחצות. נשמח כל כך לדבר איתך, ואולי אפילו לנסות לעזור.
מאחלת לך המון טוב, רוגע ושלווה,
מתנדבת סה"ר
אני לא יודעת אם באמת מלחמה ענקית הולכת להתרחש בקרוב (כנראה שאף אחד לא יכול לדעת בודאות) אבל כן נראה לי שאם את מפחדת וחרדה מהמחשבה הזו, לשכנע אותך שהיא לא נכונה ממש לא יעזור..
נשמע שאת באמת מוצפת חרדה שמונעת ממך את הכוחות שלך - אם את לא יכולה לישון ולאכול אני מניחה שאת בטח תשושה ושהעייפות שלך לא עוזרת בכלל למצב...
אם תרצי לפרוק את הפחדים והקושי באוזני מישהו שלא יבקר או ישפוט אותך, והסביבה המוגנת והמוכרת של הבית - יש איפה. אני מתנדבת בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'ט אישי ואנונימי כל יום בין תשע בערב לחצות. נשמח כל כך לדבר איתך, ואולי אפילו לנסות לעזור.
מאחלת לך המון טוב, רוגע ושלווה,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
בואי אני ירגיע אותך
זה שטויות
לא יקרה כלום
את מפחדת מכלום פשוט כלום
זה שטויות
לא יקרה כלום
את מפחדת מכלום פשוט כלום
באותו הנושא: