3 תשובות
יש לזה סימנים, אם הוא שולח לך כל בוקר, כל לילה בוקר טוב או לילה טוב,
אם הוא שולח לך הודעות, מדבר איתך בטלפון יוזם שיחות וכו'
אנונימית
אם הוא מכריח אותך לעשות דברים שאת לא רוצה, לא מתחשב ברצונות שלך לפעמים לוחץ עליך לעשות דברים שאת לא מוכנה אליהם אז הוא מנצל אותך. אם אכפת לו ממך הוא נחמד ורגיש אליך הוא אוהב אותך
תבדקי, תשאלי אנחנו בנות אנחנו עולות על זה בשניות <3