12 תשובות
כמה טוב להיות פרח קיר
היינו שקרנים
היינו שקרנים
להתחיל מחדש
לב של דיו
ונס של אהבה.
ואורי
אסופית
נוכריה
ולהתחיל מחדש
ויש לי עוד כמה יפים, אני קוראת הרבה
ונס של אהבה.
ואורי
אסופית
נוכריה
ולהתחיל מחדש
ויש לי עוד כמה יפים, אני קוראת הרבה
אשמת הכוכבים מחפשים את אלסקה ואסון יפהפה
למרות הספרים האהובים עלי הם הספרים של תיכון לילה
למרות הספרים האהובים עלי הם הספרים של תיכון לילה
לב של דיו
המשחק של אנדר
כרוניקה של מוות
המשחק של אנדר
כרוניקה של מוות
אסון יפהפה
-אהבה ברחוב דבלין
-אהבה בדרך לונדון
-אהבה בסמטת ג'מייקה
-אהבה בכיכר אינדיה
-אהבה בקאסל היל
-אסון יפהפה
-אסון מהלך
-חשופה לעינייך
-משתקפת בך
-נוכריה
-משחקי הרעב
וכו' וכו'
-אהבה בדרך לונדון
-אהבה בסמטת ג'מייקה
-אהבה בכיכר אינדיה
-אהבה בקאסל היל
-אסון יפהפה
-אסון מהלך
-חשופה לעינייך
-משתקפת בך
-נוכריה
-משחקי הרעב
וכו' וכו'
הקוראן
יוליסס (זה קשה רצח, וכמעט ולא מעניין אףאחד, אבל באמת שווה, אני בניגוד לכולם ממש אהבתי),
כה אמר זרתוסטרא של ניטשה ממש שווה גם,
הר אדוני יפה ממש,
אבל הספר שהכי אהבתי, בכל הזמנים, זה מצרפי המקרים של יואב בלום והחור שברעש של פטריק נס - ספרים קלילים אבל ממש יפים, עם עלילה מדהימה..
כה אמר זרתוסטרא של ניטשה ממש שווה גם,
הר אדוני יפה ממש,
אבל הספר שהכי אהבתי, בכל הזמנים, זה מצרפי המקרים של יואב בלום והחור שברעש של פטריק נס - ספרים קלילים אבל ממש יפים, עם עלילה מדהימה..
אנונימית
אני לא קוראת כל כך הרבה ספרים אבל הספר היחידי שקראתי ממש היה עיר של עצמות
אנונימית
מפוצלים! ספר אדיר עכשיו אני קוראת את ההמשך "המורדים"
דמעות של אש
העבד
חצוצרה בואדי
העבד
חצוצרה בואדי
באותו הנושא: