9 תשובות
לא נראה לי שיש
אני
אין, זאת דת של שלום ואהבה ואין שום שטן.
שואל השאלה:
אבל עם יש גהנום אמור להיות מישהו שישלוט בו
אין גיהינום, זו דת שוחרת שלום.
שואל השאלה:
יש גיהנום אתה כנראה לא מספיק יודע על הדת הזאת הגיהנום הוא כמו גן העדן רק שונה החשפניות עם מחלות מין והבירה חמה לעומת גן העדן חשפניות רגילות ובירה קרה
אה.. אז כנראה שהשטן הוא יהוה.
תקן אותי אם אני טועה.
שואל השאלה:
לא בעדה זאת אין אמונה כלל באלוהים אבל כנראה שאין שטן בתורה הוזכר רק גמד שהוא האדם הראשון ולא יותר מזה
יש שאן... אבל אני לא זוכר איך קוראים לו
אנונימי