14 תשובות
כנ"ל \:
מה זה מבחן ליחידות?
והאמת שתפסת אותי ב"חופש" ממבחנים, אז אני רק מתחילה ללמוד למתמטיקה (1.6, אבל 5 יח"ל) ועושה עבודת גמר. ענקית. איזה כיף.
: (
ד"א, אם עמוס לך עכשיו, תדעי ששנה הבאה יהיה יותר.
והאמת שתפסת אותי ב"חופש" ממבחנים, אז אני רק מתחילה ללמוד למתמטיקה (1.6, אבל 5 יח"ל) ועושה עבודת גמר. ענקית. איזה כיף.
: (
ד"א, אם עמוס לך עכשיו, תדעי ששנה הבאה יהיה יותר.
שואל השאלה:
אני יודעת וזה לא מעודד: (
ויחידות באנגלית, מודול e
אני יודעת וזה לא מעודד: (
ויחידות באנגלית, מודול e
אהה, אצלכם 4 ו-5 יח' לומדים ביחד?
שואל השאלה:
אני במגמת חשמל, אין אצלנו במגמה שלוש יח"ל, יש רק 4 או 5 ( איזה חרא זה שילדים עם 60 באותו הרמה אתך כי כן אני עבדתי קשה כדי להגיע ל80 וזה לא פייר שהם לא יתאמצו ויהיה להם עדיין יחידות טובות)
אני במגמת חשמל, אין אצלנו במגמה שלוש יח"ל, יש רק 4 או 5 ( איזה חרא זה שילדים עם 60 באותו הרמה אתך כי כן אני עבדתי קשה כדי להגיע ל80 וזה לא פייר שהם לא יתאמצו ויהיה להם עדיין יחידות טובות)
למה זה מעצבן אותך?
גם אצלנו בכיתה אין 3 יחידות באנגלית, אז טבעי שיהיו ב-4 יחידות ילדים עם ציונים גבוהים יותר וילדים עם ציונים נמוכים יותר.
זו החלטה של בית הספר לאפשר להם להישאר ב-4 יחידות, וזה לא צריך לעצבן אותך...
גם אצלנו בכיתה אין 3 יחידות באנגלית, אז טבעי שיהיו ב-4 יחידות ילדים עם ציונים גבוהים יותר וילדים עם ציונים נמוכים יותר.
זו החלטה של בית הספר לאפשר להם להישאר ב-4 יחידות, וזה לא צריך לעצבן אותך...
שואל השאלה:
זה מעצבן אותי בגלל מישהי ספציפית, שהכל הולך לה במזל, ולא, זה לא קנאה, כי אני יותר טובה ממנה ב90% מהפעמים שאני מעתצבנת עליה.
פשוט היא מעתיקה ומתבכיינת על זה ובסוף יוצא לה טוב -.-
זה מעצבן אותי בגלל מישהי ספציפית, שהכל הולך לה במזל, ולא, זה לא קנאה, כי אני יותר טובה ממנה ב90% מהפעמים שאני מעתצבנת עליה.
פשוט היא מעתיקה ומתבכיינת על זה ובסוף יוצא לה טוב -.-
כאילו היא מקבלת ציונים גבוהים כי היא מעתיקה?
שואל השאלה:
לא, היא מקבלת ציונים נמוכים, והיא מעתיקה.
בזמן האחרון היא לא מעתיקה, אבל עדיין עושה מניפולטיביות כדי שאגלה לה.
אנחנו חברות ( סוג של) ובכללי תמיד בעבודות להגשה השם שלה רשוטם איתי והיא לא עושה 10% מהעבודה!
לא, היא מקבלת ציונים נמוכים, והיא מעתיקה.
בזמן האחרון היא לא מעתיקה, אבל עדיין עושה מניפולטיביות כדי שאגלה לה.
אנחנו חברות ( סוג של) ובכללי תמיד בעבודות להגשה השם שלה רשוטם איתי והיא לא עושה 10% מהעבודה!
יופי, אז גם יש לה רגשות אשמה וגם ציונים נמוכים.
בעיה שלה.
ואל תעשי איתה עבודות יותר.
בעיה שלה.
ואל תעשי איתה עבודות יותר.
שואל השאלה:
מצד אחד היא בוכה על ציונים, מצד שני לא באמת לומדת כי עדיף להיות עם חבר שלה -_-
ואני לא מקנאה, אני פשוט כועסת עליה.
בכל אופן, חייב בזוגות את רוב העבודות
מצד אחד היא בוכה על ציונים, מצד שני לא באמת לומדת כי עדיף להיות עם חבר שלה -_-
ואני לא מקנאה, אני פשוט כועסת עליה.
בכל אופן, חייב בזוגות את רוב העבודות
בסדר, היא לא הילדה היחידה בכיתה... תעשי עבודות אפילו עם סתם ילדים, זה עדיף מאשר לעבוד איתה.
וההתנהגות שלה היא בעיה שלה, את לא צריכה לכעוס עליה כי זה סתם גורם לך להוציא אנרגיות מיותרות.
וההתנהגות שלה היא בעיה שלה, את לא צריכה לכעוס עליה כי זה סתם גורם לך להוציא אנרגיות מיותרות.
שואל השאלה:
אני כועסת עליה כי היא מגעילה, לא בגלל זה.
אני לא ממש מתחברת לילדים בכיתה, וחוץ ממני וממנה יש רק חמש בנות ומהבנים אני מדברת עם 4 רק ולא קרובים מספיק..
אני כועסת עליה כי היא מגעילה, לא בגלל זה.
אני לא ממש מתחברת לילדים בכיתה, וחוץ ממני וממנה יש רק חמש בנות ומהבנים אני מדברת עם 4 רק ולא קרובים מספיק..
בכל זאת, עדיף לך להציע למישהי אקראית מהכיתה לעבוד איתך
באותו הנושא: