7 תשובות
שב/י, קח/י לעצמך משהו טעים ושתייה ותתחיל/י לקרוא את החומר בקול רם ולשאול את עצמך שאלות (:
מיצתרפת לשאלה:)
אם את מתכוונת ליום לפני מבחן, אז אני קורה את החומר פעם - פעמיים וזהו.
אם את מתכוונת לשיעורי בית אז אני לא עושה.
אם את מתכוונת לשיעורי בית אז אני לא עושה.
מתארת לעצמי כמה כיף זה להגיע למבחן מוכנה ולדעת את התשובות ולצאת בהרגשה טובה.
ב: זה מבחן בתנך במקרה?
ב: זה מבחן בתנך במקרה?
אני פשוט יודעת מה יקרה אם לא אלמד.
קחי משהו טעים ותלמדי שעה שעתיים בלי הפלאפון, ואחרי זה תנוחי קצת
את גם יכולה ללמוד עם חברה אבל חברה רצינית כדי שבאמת תלמדו.
את גם יכולה ללמוד עם חברה אבל חברה רצינית כדי שבאמת תלמדו.
כדי להצליח בחיים צריך ללמוד...
אנונימית
באותו הנושא: