התחברות
הרשמה
אני אוהבת ילד בכיתה שלי והוא לא אוהב אותי כי יש לו חברה שהיא חברה ממש טובה שלי... מה לעשות?
30 במאי 2015, 14:39
זוגיות
אהבה
יחסים
חברים
התאהבות
אהבות נעורים
תשובה אחת
את צריכה להסתדר עם האמת ולהבין שאין מה לעשות
או שתמצאי מישהו אחר שאת אוהבת
אנונימית
באותו הנושא:
הילד שאני אוהב שלח לי סמס ובו הוא כתב שהוא אוהב אותי!
חברה טובה שלי ואני אוהבות את אותו ילד והוא אוהב אותה והיא אמרה לי,
אני אוהבת מישהו והוא לא אוהב אותי...
הוא בן 17 (כיתה י"א) ואני בת 14 (כיתה ט') זה בסדר? אם כן למה הוא פסל אותי למרות שהוא אוהב אותי?
היי, יש לי מישהו בכיתה שאני מחבבת אבל אני חושבת שהוא אוהב מישהי אחרת, ואיך אפשר לדעת אם הוא אוהב אותה או אם הוא אוהב אותי?
מה הסיכוי שמישהו שהיה מאוהב בי בכיתה ז' יהיה מאוהב בי בכיתה י'?
יש מישהו שאני אוהבת אותו והוא כנראה גם אוהב אותי
אוף אני וילד מהכיתה מאוהבים באותה ילדה שהיא בכיתה מה אני יכול לעשות?
איך לדעת אם הוא מאוהב בי או סתם אוהב אותי בתור ידיד טוב?
הייתם מעדיפים להיתחתן עם מישהו שאתם אוהבים אבל הוא לא אוהב אותכם או להתחתן אם מישהו שאוהב אותכם אבל אתם לא אוהבים אותו?
ייבשתי אותו אם הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ואז אמרתי גם אני אוהבת אותי?